Dyzelininių variklių remontas

Repcar specializuojasi dyzelinių variklių remonto srityje. Mūsų komandoje dirba patyrę technikai. Remontuodami ir aptarnaudami klientų transporto priemones naudojame pažangią diagnostikos techniką ir aukštos kokybės dalis. Dirbame su visų markių transporto priemonėmis ir galime pašalinti net ir rečiausio Porsche modelio ar dažniau sutinkamų VW, Toyota, BMW ar Subaru dyzelinio variklio remontą.

Dyzelinių automobilių variklių remontas

Dyzeliniai varikliai yra vertinami dėl savo ilgaamžiškumo, tačiau net ir jie gali susidurti su problemomis. Dažniausiai pasitaikančios dyzelinių variklių problemos yra: susidėvėję purkštukai, užsikimšę filtrai, žvakės, turbinos bei, kai kada – kompiuterinės, elektronikos problemos. Dėl to variklis neužsikuria, netenka galios, perkaista, ima vartoti labai daug kuro ir ne tik. Šiais atvejais reikalingas dyzelinių variklių remontas, kurį Vilniuje bene geriausiai atliekame mes.

Norint diagnozuoti ir suremontuoti šias problemas, svarbu gauti patyrusio dyzelinių variklių mechaniko dėmesį. Jis turi turėti tinkamų įrankių ir žinių. Mechanikas paprastai pradės nuo vizualinės variklio apžiūros bei kompiuterinės diagnostikos, ieškodamas akivaizdžių pažeidimų ar nusidėvėjimo požymių.

Meistras su specialia įranga diagnozuos visas pagrindines problemas. Tai padeda greitai rasti sugedusį purkštuką arba užsikimšusį filtrą, pakankamai slėgio nebesukeliančią turbiną ir ne tik. Priklausomai nuo problemos, meistrui gali tekti pakeisti dalis, jas išvalyti, imtis restauravimo ir/ar sudėtingų ardymo darbų. Dyzelinių variklių remontas yra labai individuali paslauga, kurios trukmė ir įkainiai labai priklauso nuo konkretaus atvejo. Apie visa tai savo klientus informuojame prieš pradėdami darbus. Vertiname skaidrumą, tad stengiamės, kad jums priimti sprendimą būtų kuo paprasčiau ir, kad turėtumėte visą reikiamą informaciją.

Dyzelinių variklių priežiūra

Reguliari dyzelinių variklių techninė priežiūra taip pat yra svarbi, kad jokios problemos per daug nekankintų vairuotojų. Tai apima reguliarų alyvos ir filtrų keitimą, taip pat variklio darbo stebėjimą, ar nėra nusidėvėjimo ar pažeidimų požymių. Rūpindamiesi savo dyzeliniu varikliu ir pavesdami jį prižiūrėti kvalifikuotam mechanikui, galite užtikrinti jo patikimumą ir ilgaamžiškumą. Reguliari, pigiau kainuojanti apžiūra ir laiku atliekami smulkesni darbai padeda išvengti to, kad vėliau – sudėtingas ir nebeišvengiamas dyzelinių variklių remontas neištuštintų piniginės.

Duosime keletą patarimų, kuriais vadovaudamiesi geriau prižiūrėsite variklį:

  1. Pašildykite variklį. Prieš pradėdami važiuoti arba agresyviau spausti akceleratorių, leiskite savo varikliui įšilti. Geriausia, kad prieš išriedėdami į kelią duotumėte varikliui minutę ar dvi, kad įšiltų ir apsukos nukristų iki minimalių, kuriomis jis veikia laisva eiga.
  2. Greitinkite ramiai. Dyzeliniai varikliai generuoja didelį sukimo momentą ties žemais sūkiais, todėl akceleracija su jais, ypač nedidelio greičio sąlygomis yra ganėtinai smagi bei naudinga. Tačiau svarbu greitėti švelniai, kad variklis nebūtų per daug apkrautas. Jeigu elgsitės neatsakingai, po keliolikos ar keliasdešimt tūkstančių kilometrų tai skaudžiai kirs per piniginę, nes dyzelinių variklių remontas Vilniuje taps nebeišvengiamas.
  3. Laikykite greitį. Dyzelis rodo geriausią ekonomiškumą ir geriausią charakterį tada, kai riedate vienodu greičiu. Venkite staigaus greitėjimo ar stabdymo ir stenkitės išlaikyti pastovų greitį. Kitaip ir kuro sąnaudos, ir apkrova varikliui bus itin didelės.
  4. Naudokite aukštos kokybės degalus. Naudodami aukštos kokybės dyzeliną, tikėtina, jog bent šiek tiek pagerinsite variklio veikimą ir padidinsite ilgaamžiškumą.
  5. Atlikite reguliarų aptarnavimą. Reguliari techninė priežiūra yra labai svarbi, jei norite, kad dyzelinis variklis džiugintų savo veikimu. Būtinai laikykitės gamintojo rekomenduojamo techninės priežiūros grafiko ir bent kartą per metus leiskite variklį patikrinti profesionaliam mechanikui.

Pagrindiniai dyzelinių automobilių remonto darbai

Pagrindinių remonto darbų sąrašas gali būti labai įvairus. Kiekvienas variklis yra labai savitas bei subtilus, todėl ir jo gedimai gali būti unikalūs bei niekur kitur nesikartoti. Kadangi mūsų atstovai nuolat stebi rinką, domisi situacija bei naujovėmis, turime partnerius ir įrangą, kurios reikia tam, kad atliktume net ir sudėtingiausius remonto darbus. Dyzelinių automobilių savininkams bus smagu žinoti, kad patrauklia kaina pas mus dažnai atliekami šie darbai:

  • Kuro sistemos remontas – purkštukai, siurbliai ir filtrai;
  • Turbokompresoriaus remontas – turbokompresoriai gali susidėvėti, todėl prisireikia jų restauracijos, valymo ar keitimo;
  • Žvakės – žvakės susidėvi ir jas reikia pakeisti, kad nekiltų problemų užvedinėjant motorą.
  • EGR vožtuvo valymas arba keitimas – EGR vožtuvas gali užsikimšti suodžiais;.
  • Pagrindinio diržo arba grandinės keitimas – tam tikru periodiškumu šių komponentų keitimo neišvengsite
  • Cilindrų galvos gali būti įtrūkusios arba deformuotis, todėl jas gali tekti remontuoti arba keisti.
  • Išmetimo sistema – dyzeliniai varikliai išskiria daugiau taršos, todėl, siekiant išvengti pažeidimų ir išlaikyti našumą, reikia dažniau remontuoti išmetimo sistemą.